A Closer Look At The Adorable Red Panda:
Hamarosan

kommunikációs minikurzus

a fogászati szektorban dolgozóknak

Fogászati asszisztensek, dentálhigiénikusok, fogorvosok és pácienskoordinátorok részére

Korábbi munkahelyeimen megtanulhattam, hogyan érdemes a páciensek felé úgy kommunikálni, hogy kellő tájékoztatást kapjanak, és a professzionalitásunk is megmaradjon. Ha megfelelően nyitunk feléjük, oldani tudjuk a feszültségüket és félelmüket.

 

Munkám során rengeteg visszajelzést kaptam már arra vonatkozóan, hogy szépen és érthetően kommunikálok, nem csak a páciensek, munkatársak felé is.

Innen is látszik, a páciensek figyelnek, és feltűnik nekik, ha egy rendelőben professzionális a kommunikáció. :)

A kurzus során a fogászati rendelőben kialakuló kommunikációs platformokról lesz szó, sorra fogom venni azokat a színtereket, ahol szükség lehet egy megfelelő, professzionális kommunikációra, mint például:

  • Az orvos-páciens együttműködésben
  • Recepciós/páciens koordinátor - páciens kapcsolatban
  • Asszisztens-páciens kapcsolatban
  • Az orvos-asszisztens kapcsolatban, hiszen nagyon fontos, hogy az orvos asszisztens együttműködéséből mit tükrözödik a páciens felé.

Mire számíthasz a professzionális minikurzus során?

A MINIKURZUS során
pozitív-negatív
kommunikációs mintákat

említek meg,

és igyekszem jól beépíthető,
pozitív tippeket adni,

a megfelelő páciensélmény
elérése érdekében.

 

A MINIKURZUST
egy online,
50 perces videó formájában
tudod megtekinteni,
melyet többször
és bármikor visszanézhetsz,
a felhasználói kódod
segítségével.

© Élet a Rendelőben 2022-2024
Polgár Nikolett fogászati asszisztens és klinikai higiénikus weboldala

Share This